Start
Sitemap
Tiráž
VOP
přihlášení
deutsch englishespañolfrançaisitalianoΕλληνικάnederlandsрусскийportuguês / brasileiraslovenščinaSRB / HR / BHsvenskaunited states
čeština
Aktuálně
Výrobky
Přehled produktů
Kouřové zástěny
Kouřový uzávěr
Textilní protipožární uzávěry
Uzávěry dopravníkových zařízení
Protipožární dveře/vrata
Protipožární potrubní uzávěry
Protipožární kryty
Ovládání - aretační zařízení - centrály kouřových zástěn
Vizualizace a dálková diagnostika
Zdroj náhradního proudu
Decentrální výroba náhradního proudu systém „Powerdrive“
Napájení náhradního proudu přes síťové napájení
Výroba náhradního proudu pomocí vnitřního bateriového zařízení
Zdroj náhradního proudu přes jedno externí USV-zařízení
Další výrobky
Medicínská zařízení
Produktový konfigurátor
Firma
Vyznamenání / Ceny
Architektura a požární ochrana
Semináře/prezentace
Downloads
Servis
Při požáru raději Stöbich!
Kontakt

Zdroj náhradního proudu pro dopravníkové zařízení

Zdroj náhradního proudu pro
dopravníkové zařízení

 


Ersatzstromversorgung für bahngebundene Förderanlagen


Nutnost zdroje náhradního proudu

Všeobecné

Směrnice pro zjišťovací zařízení německého institutu pro stavební techniku popisují konstrukční ztvárnění ovládaní pro dopravníkové uzávěry. Na základě této směrnice je stanovené, že uzávěry, které pomocí zjišťovacího zařízení budou držené v otevřené poloze, se uzavírací prostor trvale udrží jako volný.

Speciálně pro uzávěry dopravníkových zařízení

Dopravníkové uzávěry, které křižují uzavírací prostor, budou ve většině případů poháněné elektrickou energií. Při výpadku elektrického napětí musí být napříč tomu v případě požárního poplachu uzavírací prostor vypočítaný. Ovládání pro zjišťovací zařízení musí disponovat nepřerušovaným 24VDC zásobením proudu, aby se uzávěr po dobu procesu vyprázdnění prostoru a také při výpadku proudu udržel v otevřené poloze.

Vhodné rozměry

  1. při stojící dopravníkové technice: systém na vyprázdnění prostoru
  2. při průběžné dopravníkové technice: zdroj náhradního proudu

Pro různé druhy dopravníkových systémů
(pásový dopravník, válečkový dopravník, řetězový dopravník, křížový dopravník nebo elektrický závěsný dopravník) přizpůsobíme náš zdroj náhradního proudu podle druhu dopravníku.

 

Princip funkce

zabezpečení 1 elektrického napětí ze strany stavby:
Přepnutí mezi normální a náhradní energií se uskutečňuje ze spínací skříňky centrálního nebo decentrálního ovládání. Pomocí ovládání zjišťovacího zařízení bude postupně nastavený volný přejezd

zabezpečení 2 elektrických napětí ze strany stavby:
Přepnutí mezi normální a náhradní energií se uskutečňuje  ze spínací skříňky centrálního ovládání pomocí Stöbich ovládání. Pomocí ovládání zjišťovacího zařízení a ovládání k režijnímu spuštění bude postupně nastavený volný přejezd.

Přepočítání výkonu Powerdrive
Výkon Powerdrive = suma jednotlivých výkonů pohonu dopravníkové dráhy, která bude muset být zároveň nastavená.

 

Varianty náhradního proudu


1. decentrální náhradní proud

Princip funkce: Výroba náhradního proudu a ovládání procesu vyprázdnění prostoru budou instalované přímo před pohonem dopravníkového systému. Napojená může být jedna nebo více dopravníkových zástrček v bezprostřední blízkosti uzávěru v případě výpadku.

Decentrální výroba náhradního proudu
MotorleitungKabeláž motoru
ErsatzstromschaltungZáložní napájecí obvodErsatzstromnáhradní proud

Decentrální výroba náhradního proudu „Powerdrive“

 

2 centrální náhradní proud

Princip funkce: Výroba náhradního proudu a ovládání  budou namontované v centrální spínací skřínce. Všechny kabely a vodiče dopravníkového pohonu budou svázané nad centrální skřínkou.
 

Motorové vedení  ze spínací skříňky dopravníkové technikyZentraler Ersatzstrom

Centrální výroba náhradního proudu s ovládáním zjišťovacího zařízení